ما به آنچه مشتری می گوید گوش فرا می دهیم و سرعت در پاسخگویی را اصل اول رضایت مشتری قرار می دهیم.
نگرش مشتری مداری حاکم بر فعالیتهای شرکت از همان ابتدای راه ، موجب شده است تا افزایش خوشنودی مشتریان، بهبود کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارایهی خدمات نوین، رقابت سالم و اصولی با رقیبان جزو مهمترین اصول و ارزشهای فعالیتهای شرکت باشد.
ما معتقدیم مشتری مهمترین ناظر بر فعالیتهای ماست.او به ما وابسته نیست ،بلکه ما به او وابسته هستیم. مشتری در کار ما یک هدف زود گذر نیست ، بلکه مشتری هدف و غایت همه اقدامات ماست.از دیدگاه مامشتری یک فرد خارجی در مجموعه ما محسوب نمی شود ، بلکه مشتری جزئی از این مجموعه می باشد.